Newsletter dla członków ZPAV Dla mediów Kontakt Aktualności Znajdź nas: Znajdź nas www.facebook.com
Aktualności

Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków ZPAV Warner Music Group bliski osiągnięcia porozumienia z Vevo Paryż Zaproszenie do rozmów w sprawie opłat od czystych nośników i reprografii Creative Content UK – program edukujący internautów w zakresie praw autorskich Hiszpański przemysł nagraniowy po raz pierwszy od 13 lat przynosi zyski Nowy serwis streamingowy YouTube Music Pass wywołuje kontrowersje Gratulujemy nowym Europarlamentarzystom OŚWIADCZENIE IFPI W ZWIĄZKU Z ORZECZENIEM EUROPEJSKIEGO TRYBUNAŁU SPRAWIEDLIWOŚCI W SPRAWIE BLOKOWANIA STRON INTERNETOWYCH Muzyczne serwisy abonamentowe motorem wzrostu sprzedaży nagrań na większości rynków – RAPORT IFPI DIGITAL MUSIC REPORT Must be the music. Tylko muzyka najpopularniejszym muzycznym talent-show w Polsce Radosnych Świąt Bożego Narodzenia! Zmarł Jan Bałdyga Spotify z narzędziami analitycznymi dla artystów Związek Producentów Audio Video na Europejskich Targach Muzycznych „Co jest Grane” Konferencja z udziałem przedstawicieli ZPAV – Europejskie Targi Muzyczne Co jest Grane V edycja Międzynarodowego Festiwalu Producentów Muzycznych Soundedit Muzyka klasyczna w serwisie streamingowym Deezer 5 urodziny Spotify 22,4 mln Polaków słucha radia. Szczyt przypada na godziny poranne Wraca cykl Made in Polska BMAT - nowa firma monitorująca stacje radiowe Hip-hopowa walka z otyłością Sprzedaż muzyki w Szwecji w pierwszej połowie 2013 roku wzrosła o 12% Rusza Festiwal Audioriver 2013 Koncerty „Made in Polska” w całości - już na You Tube Rośnie liczba użytkowników serwisów streamingowych Już 21 czerwca upływa termin zgłoszeń udziału w targach MUSIC LAB 2013 Powstaje iRadio. Apple porozumiało się z „Wielką Trójką” wytwórni fonograficznych Koniec z darmowym dostępem do YouTube? Twitter #music – nowy sposób na odkrywanie muzyki w internecie Przemysł Fonograficzny w Liczbach 2013 - Raport IFPI Życzenia Wielkanocne Muzyka siłą napędową dla cyfrowego świata – Raport IFPI Digital Music Report 2013. Wytwórnie muzyczne zainwestowały 4,5 mld dolarów w debiutantów Europejskie Targi Muzyczne, Co Jest Grane – relacja ZPAV na Europejskich Targach Muzycznych, Co Jest Grane Nowa odsłona portalu PRO-MUSIC – globalnego serwisu o muzyce digital. "Rozsupłać sieć" - konferencja ZPAV oraz IMiT w Bibliotece Narodowej w Warszawie Przedsiębiorco, nie zmawiaj się! Międzynarodowy Dzień Praw Autorskich Raport IFPI nt. muzyki cyfrowej (Digital Music Report 2012) 11 lat to najlepszy wiek dla podjęcia rozmowy z dzieckiem o nielegalnym wykorzystywaniu Internetu – badania Childnet International Bogdan Zdrojewski Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego gościem projektu „Bądź świadomy” PLÁCIDO DOMINGO PRZEWODNICZĄCYM IFPI Muzyka cyfrowa - Raport IFPI – informacja prasowa Przyszłość przemysłu muzycznego – rokowania muzyczne na rok 2015./źródło: www.themusicnetwork.com/ Nowa agencja PR QL CITY rozpoczyna współpracę ze ZPAV! POLSCY ARTYŚCI W POLSKICH RADIACH Najnowszy raport IFPI – Przemysł muzyczny w liczbach na rok 2010 Raport IFPI o inwestowaniu w muzykę. IFPI – najnowszy raport o muzyce Digital w świecie – streszczenie Przemysł muzyczny w liczbach - najnowsze dane

19.06.2013
Już 21 czerwca upływa termin zgłoszeń udziału w targach MUSIC LAB 2013

Trwają intensywne przygotowania do najbliższej edycji Targów Muzyki, Sceny i Oświetlenia MUSIC LAB, które odbędą się w dniach 25-27 października 2013 roku w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Organizatorzy MUSIC LAB, Międzynarodowe Targi Poznańskie, proponują zupełnie nową jakość targów muzycznych na rynku polskim. Zaplanowana w terminie jesiennym impreza będzie areną prezentacji nowości z premierami rynkowymi w tle oraz z możliwością pre – testingu sprzętu muzycznego. Targi MUSIC LAB tworzyć będą producenci i dystrybutorzy czołowych marek. Imprezie towarzyszy ciekawy program wydarzeń odbywających się na scenie, współtworzonej przez wystawców poznańskiej imprezy. Wykazać się będą mogły zespoły muzyczne, a także DJ’e oraz MC. W trakcie trwania targów zobaczymy także modelowe studio nagrań, gdzie będą odbywać się nagrania na żywo. Jak zapewniają organizatorzy – formuła targów jest atrakcyjna zarówno dla biznesu, profesjonalnych muzyków, a także amatorów i pasjonatów tej branży, którzy również kreują rynek odbiorców w Polsce.

Od kliku miesięcy trwa kampania reklamowa targów MUSIC LAB na łamach najważniejszych mediów dedykowanych branży muzycznej, które są Patronami oraz Partnerami Medialnymi wydarzenia. Dla firm, które nadeślą swoje zgłoszenie uczestnictwa w targach do dnia 21 czerwca 2013 roku organizatorzy przygotowali preferencyjne warunki najmu powierzchni wystawienniczej.

Więcej informacji: www.targimuzyczne.pl

źródło: materiały prasowe