W dniach 30 listopada - 1 grudnia 2013 r., w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki, odbędą się Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane. Związek Producentów Audio Video już drugi rok z rzędu jest partnerem merytoryczny konferencji odbywającej się w ramach targów.
Bardzo serdecznie zapraszamy Państwa do odwiedzenia targów, naszego stoiska a także paneli dyskusyjnych, w których będą brali udział nasi przedstawiciele. Zachęcamy zwłaszcza do udziału w panelu organizowanym przez ZPAV, na którym rozmawiać będziemy o nagrodach FRYDERYK - 20 LAT NAGRODY MUZYCZNEJ FRYDERYKI.
PANELE Z UDZIAŁEM PRZEDSTAWICIELI ZPAV
10 PRZEKAZÓW MARKETINGOWYCH, KTÓRE BEZ DŹWIĘKU BYŁYBY NICZYM
sobota, 30 listopada, godz. 15, sala Tiereszkowej
Aby się wybić w informacyjnym szumie, jaki nas otacza, współczesna komunikacja marketingowa musi działać na wiele zmysłów. Musi nas angażować emocjonalnie, bawić, wzruszać, być nie tylko czystą informacją, ale przede wszystkim dobrą rozrywką. Dlatego muzyka jest tak ważna w przekazie reklamowym. Robert Zydel, Consumer Insight Director w Saatchi & Saatchi, podzieli się z uczestnikami spotkania przykładami tego, w jaki sposób wykorzystywać muzykę we współczesnym marketingu. Prezentacja jest wstępem do panelu Brands and Bands.
BRANDS AND BANDS – SPOTKANIE KREATYWNYCH
sobota, 30 listopada, godz. 15.30, sala Tiereszkowej
Czy w Polsce istnieje marketing muzyczny? Jakie są przykłady wartościowej dla obu stron współpracy marek z artystami? Czy artyści reklamujący buty, napoje energetyczne, alkohol są wiarygodni dla swoich fanów? Czy artyści, których muzyka używana jest w reklamach telewizyjnych osiągnęli sukces, A może ponieśli porażkę czyniąc ze swoich piosenek narzędzie reklamy?
GOŚCIE
Anetta Gołda, Grupa Żywiec
Krzysztof Białkowski, Red Bull
Klaudia Loretti, Brand Activation Manager Reebok
Jacek Jagłowski, członek Zarządu ZPAV
PROWADZĄCY:
Robert Zydel, Consumer Insight Director, Saatchi & Saatchi
20 LAT NAGRODY MUZYCZNEJ FRYDERYKI
sobota, 30 listopada, godz.16, sala Sienkiewicza
Zaprasza ZPAV
Mija właśnie 20 lat od kiedy polski przemysł fonograficzny po raz pierwszy wyróżnił najlepsze płyty i najciekawszych artystów statuetką Fryderyka. W tym czasie branża muzyczna uległa transformacji: zmieniły się modele prowadzenia biznesu, kanały dystrybucji muzyki, sposób jej konsumpcji, a także rola samego artysty w promocji własnej muzyki. Czy środowiskowe nagrody muzyczne są nadal ważne w dobie cyfrowej dystrybucji muzyki? Czy dają wykonawcom szansę na zaistnienie w świadomości szerszej publiczności? Jak mierzyć dziś skuteczność promocji i w jaki sposób Fryderyki mogą takie narzędzie promocji zapewnić? Na te m.in. pytania będą starali się odpowiedzieć goście Piotra Metza - Mela Koteluk, wokalista, nagrodzona Fryderykiem w kategorii Debiut Roku i Artysta Roku 2013, Piotr Kabaj, prezes Warner Music Polska, członek zarządu ZPAV, Bartek Chaciński – dziennikarz tygodnika Polityka i Piotr Rzeczycki dyrektor Działu Muzyki Klasycznej i Jazzowej Universal Music Polska.
GOŚCIE
Mela Koteluk, wokalistka
Piotr Kabaj, prezes Warner Music Poland, członek zarządu ZPAV,
Bartek Chaciński, tygodnik Polityka
Piotr Rzeczycki, dyrektor Działu Muzyki Klasycznej i Jazzowej Universal Music Polska
PROWADZĄCY:
Piotr Metz, członek Rady Akademii Fonograficznej Sekcji Muzyki Rozrywkowej
SPRZEDAŻ CYFROWA I STREAMING W POLSCE
sobota, 30 listopada, godz. 14.30, sala CJG
Jak WiMP, Deezer i Spotify zmieniły rynek muzyczny w Polsce. Czy serwisy streamingowe zmniejszyły piractwo? Czy przyczyniły się do jeszcze mniejszej sprzedaży płyt kompaktowych, a może rozbudziły tylko apetyt na muzykę i pchnęły Polaków do częstszego chodzenia na koncerty?
GOŚCIE
Marek Włodarczyk, członek zarządu Independent Digital
Adrian Ciepichał, general manager WiMP
Piotr Kabaj, prezes wytwórni Warner Music Polska, członek Zarządu ZPAV
Dorota Wojtkowska, Universal Music Polska
Laura Strzałkowska, członek zarządu ZPAV
PROWADZĄCY:
Mariusz Herma, Tygodnik Polityka
ZAWÓD MENADŻER, CZY ZAWÓD NA MENADŻERZE?
niedziela, 1 grudnia, godz. 16, sala CJG
Nie pytaj co twój menedżer może zrobić dla ciebie, zapytaj, co ty możesz zrobić dla swojego menedżera, czyli o trudnych relacjach artystów i ich menedżerów.
GOŚCIE
Tomik Grewiński, Kayax
Paweł Walicki, menadżer VooVoo
Radosław Łukasiewicz, zespół Pustki
Tomek Woźniak, menedżer, właściciel BeatPromotion
Andrzej Korczak, prezes Stowarzyszenia Menedżerów Artystów Polskich
Jacek Jagłowski, członek zarządu ZPAV
PROWADZĄCY:
Angelika Kucińska, dziennikarka muzyczna T-Mobile Music
TA PIOSENKA JEST PISANA DLA PIENIĘDZY - CO GWARANTUJĄ PRAWA AUTORSKIE I POKREWNE?
niedziela, 1 grudnia, godz. 17, sala Sienkiewicza
Zapraszają ZAiKS i ZPAV
Panel, którego tytuł zainspirowany został słowami piosenki Grzegorza Ciechowskiego, ma na celu przedstawianie cyklu życia utworu oraz sposobu uzyskiwania przez niego odpowiednich praw w kolejnych fazach powstawania. Prelegenci wyjaśnią, czym są prawa twórcy i o których prawach należy pamiętać wobec coraz bardziej bezwzględnego rynku muzycznego. Będzie można dowiedzieć się między innymi, kiedy pomysł twórczy staje się prawnie chronionym utworem, pozwalającym jego autorowi przynosić zyski.
GOŚCIE
Bogusław Pluta, dyrektor OZZ ZPAV
Marek Hojda, członek Zarządu Stowarzyszenia Autorów ZAiKS
Marek Kościkiewicz, członek Zarządu Stowarzyszenia Autorów ZAiKS, członek ZPAV, muzyk i producent