Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualne Media, najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach telewizyjnych pod względem widowni jest Must be the music. Tylko muzyka Polsatu, a najwyższy udział w rynku notuje X Factor TVN-u.
Analiza obejmuje po trzy nadane dotąd odcinki popularnych talent – show, w okresie od 1 do 16 marca br. Średnia widownia programu Must be the music. Tylko muzyka emitowanego w niedzielę o godz. 20.00 wyniosła 2,75 mln osób. Przełożyło się to na 16,01 % udziału Polsatu w rynku telewizyjnym w grupie 4+.
Na drugim miejscu znalazł się X Factor 4, który na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,62 mln widzów, co przełożyło się na najwyższy udział w runku - 16,60 %.
Najmniej widzów zgromadził program Telewizji Polskiej nadawany w soboty o godz. 20.05 w TVP2. Show The Voice of Poland 4 oglądało średnio 2,46 mln osób, co przekłada się na 15,82 %. udziału w grupie 4+.
Tytuł | Wszyscy 4+ | |
---|---|---|
AMR | SHR % | |
MUST BE THE MUSIC. TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ | 2 753 366 | 16,01% |
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ | 2 619 707 | 16,60% |
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./ | 2 462 788 | 15,82% |
W grupie komercyjnej liderem pod względem widowni jest także program Polsatu Must Be The Music. Tylko muzyka (1,32 mln widzów; 18,10 % udziału), a największy udział w rynku ma X Factor – 21,40% (1,30 mln widzów). W obu kategoriach ostatnie miejsce zajmuje The Voice of Poland (917 tys.; 14,97%).
Tytuł | Wszyscy 16-49 | |
---|---|---|
AMR | SHR % | |
MUST BE THE MUSIC. TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ | 1 323 923 | 18,10% |
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ | 1 297 372 | 21,40% |
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./ | 916 857 | 14,97% |
www.wirtualnemedia.pl