Newsletter dla członków ZPAV Dla mediów Kontakt Aktualności Znajdź nas: Znajdź nas www.facebook.com
Aktualności

Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków ZPAV Warner Music Group bliski osiągnięcia porozumienia z Vevo Paryż Zaproszenie do rozmów w sprawie opłat od czystych nośników i reprografii Creative Content UK – program edukujący internautów w zakresie praw autorskich Hiszpański przemysł nagraniowy po raz pierwszy od 13 lat przynosi zyski Nowy serwis streamingowy YouTube Music Pass wywołuje kontrowersje Gratulujemy nowym Europarlamentarzystom OŚWIADCZENIE IFPI W ZWIĄZKU Z ORZECZENIEM EUROPEJSKIEGO TRYBUNAŁU SPRAWIEDLIWOŚCI W SPRAWIE BLOKOWANIA STRON INTERNETOWYCH Muzyczne serwisy abonamentowe motorem wzrostu sprzedaży nagrań na większości rynków – RAPORT IFPI DIGITAL MUSIC REPORT Must be the music. Tylko muzyka najpopularniejszym muzycznym talent-show w Polsce Radosnych Świąt Bożego Narodzenia! Zmarł Jan Bałdyga Spotify z narzędziami analitycznymi dla artystów Związek Producentów Audio Video na Europejskich Targach Muzycznych „Co jest Grane” Konferencja z udziałem przedstawicieli ZPAV – Europejskie Targi Muzyczne Co jest Grane V edycja Międzynarodowego Festiwalu Producentów Muzycznych Soundedit Muzyka klasyczna w serwisie streamingowym Deezer 5 urodziny Spotify 22,4 mln Polaków słucha radia. Szczyt przypada na godziny poranne Wraca cykl Made in Polska BMAT - nowa firma monitorująca stacje radiowe Hip-hopowa walka z otyłością Sprzedaż muzyki w Szwecji w pierwszej połowie 2013 roku wzrosła o 12% Rusza Festiwal Audioriver 2013 Koncerty „Made in Polska” w całości - już na You Tube Rośnie liczba użytkowników serwisów streamingowych Już 21 czerwca upływa termin zgłoszeń udziału w targach MUSIC LAB 2013 Powstaje iRadio. Apple porozumiało się z „Wielką Trójką” wytwórni fonograficznych Koniec z darmowym dostępem do YouTube? Twitter #music – nowy sposób na odkrywanie muzyki w internecie Przemysł Fonograficzny w Liczbach 2013 - Raport IFPI Życzenia Wielkanocne Muzyka siłą napędową dla cyfrowego świata – Raport IFPI Digital Music Report 2013. Wytwórnie muzyczne zainwestowały 4,5 mld dolarów w debiutantów Europejskie Targi Muzyczne, Co Jest Grane – relacja ZPAV na Europejskich Targach Muzycznych, Co Jest Grane Nowa odsłona portalu PRO-MUSIC – globalnego serwisu o muzyce digital. "Rozsupłać sieć" - konferencja ZPAV oraz IMiT w Bibliotece Narodowej w Warszawie Przedsiębiorco, nie zmawiaj się! Międzynarodowy Dzień Praw Autorskich Raport IFPI nt. muzyki cyfrowej (Digital Music Report 2012) 11 lat to najlepszy wiek dla podjęcia rozmowy z dzieckiem o nielegalnym wykorzystywaniu Internetu – badania Childnet International Bogdan Zdrojewski Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego gościem projektu „Bądź świadomy” PLÁCIDO DOMINGO PRZEWODNICZĄCYM IFPI Muzyka cyfrowa - Raport IFPI – informacja prasowa Przyszłość przemysłu muzycznego – rokowania muzyczne na rok 2015./źródło: www.themusicnetwork.com/ Nowa agencja PR QL CITY rozpoczyna współpracę ze ZPAV! POLSCY ARTYŚCI W POLSKICH RADIACH Najnowszy raport IFPI – Przemysł muzyczny w liczbach na rok 2010 Raport IFPI o inwestowaniu w muzykę. IFPI – najnowszy raport o muzyce Digital w świecie – streszczenie Przemysł muzyczny w liczbach - najnowsze dane

21.03.2014
Must be the music. Tylko muzyka najpopularniejszym muzycznym talent-show w Polsce

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualne Media, najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach telewizyjnych pod względem widowni jest Must be the music. Tylko muzyka Polsatu, a najwyższy udział w rynku notuje X Factor TVN-u.

Analiza obejmuje po trzy nadane dotąd odcinki popularnych talent – show, w okresie od 1 do 16 marca br. Średnia widownia programu Must be the music. Tylko muzyka emitowanego w niedzielę o godz. 20.00 wyniosła 2,75 mln osób. Przełożyło się to na 16,01 % udziału Polsatu w rynku telewizyjnym w grupie 4+.

Na drugim miejscu znalazł się X Factor 4, który na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,62 mln widzów, co przełożyło się na najwyższy udział w runku - 16,60 %.

Najmniej widzów zgromadził program Telewizji Polskiej nadawany w soboty o godz. 20.05 w TVP2. Show The Voice of Poland 4 oglądało średnio 2,46 mln osób, co przekłada się na 15,82 %. udziału w grupie 4+.



TytułWszyscy 4+
AMRSHR %
MUST BE THE MUSIC. TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./2 753 36616,01%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./2 619 70716,60%
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./2 462 78815,82%


W grupie komercyjnej liderem pod względem widowni jest także program Polsatu Must Be The Music. Tylko muzyka (1,32 mln widzów; 18,10 % udziału), a największy udział w rynku ma X Factor – 21,40% (1,30 mln widzów). W obu kategoriach ostatnie miejsce zajmuje The Voice of Poland (917 tys.; 14,97%).



TytułWszyscy 16-49
AMRSHR %
MUST BE THE MUSIC. TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./1 323 92318,10%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./1 297 37221,40%
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./916 85714,97%


www.wirtualnemedia.pl