Teledysk do nowego singla Adele Hello pobił rekord oglądalności na YouTubie. W ciągu zaledwie 5 dni od premiery klip przekroczył 100 milionów wyświetleń i tym samym stał się drugim filmem w historii YouTube, który najszybciej osiągnął liczbę 100 milionów wyświetleń.
Teledysk do nowego singla Adele Hello pobił rekord oglądalności na YouTubie. W ciągu zaledwie 5 dni od premiery klip przekroczył 100 milionów wyświetleń i tym samym stał się drugim filmem w historii YouTube, który najszybciej osiągnął liczbę 100 milionów wyświetleń.
Nowy singiel Adele pojawił się w sieci 25 października. W ciągu 48 godzin od premiery osiągnął 50 milionów wyświetleń. Statystki wciąż rosną, teledysk do Hello wyświetlany jest ponad milion razy na godzinę.
Według wyliczeń serwisu Music Business Worldwide, teledysk do Hello jest drugim filmem w historii YouTube, który najszybciej osiągnął liczbę 100 milionów wyświetleń.
Psy, Gentleman (2013) – 3 dni
Miley Cyrus, Wrecking Ball (2013) – 6 dni
Kobe vs. Messi, The Selfie Shootout (reklama) (2013) – 8 dni
Shakira, Can’t Remember To Forget You (2014) – 10 dni
Nicki Minaj, Anaconda (2014) – 11 dni
Hello to utwór promujący nadchodzący krążek Adele „25”, trzeci w karierze artystki. Jej ostatnia płyta zatytułowana „21” miała swoją premierę już 5 lat temu i została nagrodzona m.in. dwiema statuetkami Grammy.
Źródło: musicbusinessworldwide.com