Właściciel Tidala Jay-Z podpisał umowę sponsorką z Barclays, na mocy której teatr wcześniej znany jako Cushman & Wakefield Theater przyjmie nazwę Tidal Theater.
Prezes Barclays Center Brett Yormark przyznaje, że oprócz rebrandingu teatru, Tidal będzie również miał swój wkład w program i repertuar. Według umowy obok innych wydarzeń, Tidal będzie miał minimum 8 inicjatyw rocznie. Magazyn „Billboard” donosi, że to pierwsza taka sytuacja, aby firma związana z rynkiem cyfrowym występowała jako sponsor miejsca związanego z występami na żywo.
To partnerstwo to kolejny krok w relacji pomiędzy właścicielem Tidala a Barclays. Jeszcze wcześniej w tym roku inna firma należąca do Jaz-Z, zajmująca się managementem – Roc Nation rozpoczęła realizację programu uzgodnionego z Barclays, dzięki któremu artyści z Roc Nation będą występowali na scenie Barclays, a Jay-Z obiecał koncert na firmowej scenie przynajmniej raz do roku.
Źródło: theverge.com