Sony Music Entertainment nawiązało współpracę z jedną z największych gwiazd YouTuba - Kurtem Hugo Schneiderem. Powstanie internetowy serial muzyczny zatytułowany „To the Beat”, który połączy jednego z najpopularniejszych YouTuberów z największymi gwiazdami wytwórni.
Sony Music Entertainment nawiązało współpracę z jedną z największych gwiazd YouTuba - Kurtem Hugo Schneiderem. Powstanie internetowy serial muzyczny zatytułowany „To the Beat”, który połączy jednego z najpopularniejszych YouTuberów z największymi gwiazdami wytwórni.
W serialu o nazwie „To The Beat” będzie można zobaczyć występy największych artystów Sony Music z Kurtem Hugo Schneiderem i specjalne wykonania ich hitów powstałych we współpracy z Schneiderem.
10-odcinkowy serial internetowy ma się pojawić w 2016 roku i będzie dostępny na kanale YouTubowym Schneidera, który może się pochwalić 6 milionami subskrybentów i 40 milionami odsłon miesięcznie. W sumie kanał wygenerował 1.3 miliardy odsłon.
YouTuber zdobył popularność dzięki swoim reinterpretacjom hitów takich artystów jak Michael Jackson, Justin Timberlake, Taylor Swift, Britney Spears, Miley Cyrus czy One Direction i wielu innych. Jego prace były pokazywane w popularnych amerykańskich talk show telewizyjnych m.in Oprhy Winfrey i Ellen DeGeneres.
Jesteśmy zachwyceni, że możemy połączyć siły z Kurtem, jedną z najbardziej utalentowanych gwiazd YouTuba. Kurt jest bardzo twórczy i ma szczególną więź z milionami fanów na całym świecie – powiedział Lee Stimmel z Sony Music Enterainment.
Źródło: musicbusinessworldwide.com