Sotrender przygotował analizę podsumowującą komunikację na polskim Facebooku w 2015 roku. W TOP15 najpopularniejszych stron znalazły się m.in. Radio Eska i Eska TV.
Sotrender przygotował analizę podsumowującą komunikację na polskim Facebooku w 2015 roku. W TOP15 najpopularniejszych stron znalazły się m.in. Radio Eska i Eska TV.
Z roku na rok zwiększa się znaczenie komunikacji na Facebooku jako elementu strategii marketingowej. Marki znajdujące się na tym portalu społecznościowym, zarówno duże jak i mniejsze, częściej niż w latach poprzednich wykorzystywały płatne promowanie i targetowanie postów. Pełną analizę Sotrendera dotyczącą polskiej odsłony Facebooka w 2015 roku, w formie infografiki można zobaczyć tutaj [link].
Spośród muzycznych podmiotów korzystających z tego rodzaju promocji największą popularność zdobyło Radio Eska, gromadząc ponad 2 miliony fanów na swoim fanpage’u i plasując się na 3. pozycji w zestawieniu stron z największą liczbą fanów. Natomiast profil Eska TV zdobył ich 1,5 miliona i tym samym znalazł się na miejscu 14. zestawienia.
Rok 2015 zaowocował wzrostem częstotliwości używania hashtagów. Wśród 5 najczęściej używanych znaczników znalazły się hasła takie jak: „muzyka” na miejscu 2. oraz „disco polo” na pozycji 4.
Źródło: blog.sotrender.com