Heard Well – wytwórnia wydająca muzykę eksperymentalną i niezależną – podpisała umowę o partnerstwo z Red Distribution – firmą należącą do Sony Music Entertainment.
Heard Well – wytwórnia wydająca muzykę eksperymentalną i niezależną – podpisała umowę o partnerstwo z Red Distribution – firmą należącą do Sony Music Entertainment.
Wytwórnia Heard Well została założona przez Connora Frantę – popularnego przedsiębiorcę i vloggera. Jej celem jest odkrywanie młodych i utalentowanych wykonawców za pomocą serwisu YouTube. Promuje szerzej nieznanych artystów i wydaje kompilacje z ich utworami, reklamując je głównie w serwisach społecznościowych.
Albumy wydawane przez Heard Well cieszą się sporym zainteresowaniem. Od momentu uruchomienia wytwórni wiele kompilacji zadebiutowało w pierwszej dziesiątce zestawienia US Billboard oraz iTunes Charts.
Nowe porozumienie umożliwi firmie Heard Well skuteczniejszą promocję, lepszą dystrybucję oraz marketing. Jak twierdzą przedstawiciele Red Distribution, partnerstwo z niezależną wytwórnią wzmocni sieć osób, które interesują się rozwojem młodych artystów oraz przełamywaniem dotychczasowych standardów w świecie muzyki.
– Koncepcja Heard Well przerodziła się w zespół kreatywnych, inteligentnych osób z doskonałym poczuciem smaku, które dociera do milionów fanów na całym świecie, głównie dzięki niesamowitej strategii marketingowej firmy. Nie możemy doczekać się współpracy z Jeremym, Andrew, Connorem oraz całą ekipą Heard Well przy rozwijaniu nowych muzycznych talentów współczesnej muzyki – stwierdził Bob Morelli, dyrektor Red Distribution.
Red Distribution – to jeden z oddziałów Sony Music Entertainment, który zajmuje się wydawnictwem i marketingiem ponad 60 niezależnych wytwórni muzycznych. Wśród nich znajdują się m.in.: BMG, Downtown Records oraz Cooking Vinyl.
Źródło: musicbusinessworldwide.com