Z przyjemnością informujemy, że kanał tematyczny TVP Rozrywka dołączył do akcji ZPAV „Nie pogrywaj, graj po polsku!” i został jej patronem telewizyjnym.
„Nie pogrywaj, graj po polsku!” – to akcja, której celem jest popularyzacja muzyki polskich artystów w przestrzeni publicznej. Od 1 czerwca przedsiębiorcy wykorzystujący w swojej działalności nagrania muzyczne mają dostęp do specjalnie przygotowanej aplikacji, dzięki której mogą odtwarzać playlisty z polskimi utworami.
– TVP Rozrywka od początku wspiera polskich artystów, 99% naszego repertuaru to twórczość rodzima. Tym samym akcja „Nie pogrywaj, graj po polsku!“ naturalnie wpisała się w naszą strategię programową i z wielką przyjemnością do niej dołączamy – powiedziała Zuza Dobrucka z TVP Rozrywka.
Jak wynika z danych Związku Producentów Audio Video, 78% muzyki w przestrzeni publicznej pochodzi z radia lub telewizji, z czego aż 83% odtworzeń generują tylko cztery kanały. Tymczasem badania pokazują, że dopiero odpowiednio dobrana muzyka wpływa na decyzje zakupowe i przynosi wymierne efekty przedsiębiorcom. Aby wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, a także budować mocną pozycję polskiej muzyki, stwarzając rodzimym artystom dodatkowe możliwości dotarcia do odbiorców, ZPAV przygotował kampanię „Nie pogrywaj, graj po polsku!”
Wszystkie szczegóły akcji oraz dostęp do aplikacji Mood Mix możliwy jest przez stronę grajpopolsku.zpav.pl
Akcję wspiera: Stowarzyszenie Artystów Wykonawców Utworów Muzycznych i Słowno-Muzycznych SAWP oraz artyści wykonawcy, w tym m.in.: Kuba Badach, zespół Bracia, Julita Fabiszewska, Maja Hyży, Anna Jurksztowicz, Krzysztof „K.A.S.A.” Kasowski, Lanberry, Radek Liszewski, grupa Pectus, Ryszard Poznakowski, Antek Smykiewicz oraz Stanisław Sojka.
Patronat medialny na akcją objęli: Program Pierwszy Polskiego Radia, Program Trzeci Polskiego Radia oraz TVP Rozrywka.