Jak donosi serwis billboard.com, już wkrótce dyskografia Prince’a może zostać udostępniona w najważniejszych serwisach streamingowych.
Nieoficjalnie mówi się, że data pojawienia się muzyki artysty na platformach streamingowych ma pokrywać się z terminem gali rozdania nagród Grammy, czyli 12 lutego bieżącego roku. Premierę utworów Prince’a w serwisach streamingowych sugerują także najnowsze, purpurowe billboardy Spotify, które pojawiły się niedawno w Nowym Jorku.
W ubiegłym tygodniu L. Londell McMilla, który wspólnie z Charlesem Koppelmanem zajmuje się majątkiem i dziedzictwem Prince’a, stwierdził na łamach magazynu „Billboard”, że umowa wciąż nie jest potwierdzona i premiera może nie odbyć się w tym samym czasie co gala rozdania Grammy 2017. Pomimo tych wypowiedzi billboard.com donosi, że nowe reklamy Spotify wskazują na pewność szwedzkiego serwisu w kwestii udostępnienia twórczości Prince’a. Nieoficjalnie mówi się także o możliwości umieszczenia dyskografii amerykańskiego artysty jedynie na czas nagród Grammy.
Przedstawiciele Spotify, Apple Music oraz Warner Music – wytwórni, do której należą prawa do katalogu muzyka – odmówili komentarza w kwestii doniesień „Billboardu”.
Źródło: billboard.com