Jak donosi musicbusinessworldwide.com, Amazon zamierza zaangażować się w organizowanie festiwali muzycznych. Świadczyć może o tym jedno z ogłoszeń zamieszczonych niedawno przez amerykańską firmę.
Kilka dni temu Amazon zamieścił ogłoszenie mówiące o poszukiwaniu menedżera muzycznego, który w znaczącym stopniu poprawiłby doświadczenia 32 milionów osób uczęszczających na festiwale w USA każdego roku. W ogłoszeniu zawarto również informacje na temat obowiązków, które będzie musiał pełnić poszukiwany menedżer. Nowozatrudniona osoba będzie osobiście nadzorować funkcjonowanie festiwalu, dbać o sprzedaż i dostawę produktów, a także współpracować z artystami podczas całego wydarzenia.
Amazon swoje pierwsze kroki na rynku koncertowym postawił już w 2015 roku, kiedy to zaangażował się w sprzedaż biletów na koncerty, spektakle oraz wiele innych wydarzeń. Osobą odpowiedzialną za rozwój tej usługi jest obecnie Lawrence Peryer, były dyrektor wykonawczy Warner Music Group.
Z kolei w 2016 roku, w związku z uruchomieniem usługi sprzedaży biletów na eventy w Wielkiej Brytanii, Amazon opublikował ogłoszenie mówiące o poszukiwaniu osoby odpowiedzialnej za koordynację działań z organizatorami festiwali, wytwórniami muzycznymi oraz menedżerami artystów.
Firma, oprócz opublikowanych ogłoszeń, jak na razie nie zdradziła żadnych szczegółów dotyczących zaangażowania się w rynek koncertowy.
Źródło: musicbusinessworldwide.com