Spotify zostało uruchomione w Tajlandii. Tym samym szwedzki serwis streamingowy kontynuuje swoją globalną ekspansję, dzięki czemu platforma jest obecna już w 61 krajach na całym świecie.
Usługa będzie dostępna zarówno w wersji darmowej, jak i premium. Abonament będzie kosztował około 3,90 dolara miesięcznie. Jak komentują specjaliści, cena jest taka sama jak ta, która obowiązuje obecnie w Indonezji – państwie, w którym Spotify zadebiutowało w marcu ubiegłego roku. Co ciekawe, w Tajlandii ma pojawić się również opcja abonamentu opłacanego dziennie lub tygodniowo.
– Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że możemy uruchomić Spotify w Tajlandii, dzieląc się rewolucyjnymi, muzycznymi doświadczeniami. Dzięki naszemu ogromnemu katalogowi muzycznemu, liczącemu 30 milionów utworów, spersonalizowanym rekomendacjom oraz playlistom układanym przez muzycznych ekspertów, Spotify sprawia, że odkrywanie nowej muzyki jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej – podkreśliła Sunita Kaur, dyrektor azjatyckiego oddziału Spotify.
Użytkownicy w Tajlandii będą mieli dostęp również do szerokiej gamy lokalnych artystów i playlist układanych przez tajską ekipę Spotify.
Źródło: musicbusinessworldwide.com