Europejscy producenci, artyści wykonawcy, niezależni wydawcy fonograficzni oraz managerowie muzyczni zrzeszeni w czterech organizacjach: IFPI, IAO, IMPALA i EMMA, zaapelowali do Europarlamentarzystów o przyjęcie rozwiązań, które pomogą zlikwidować „value gap”, czyli problem nieuznawania właściwej wartości muzyki i innych treści kreatywnych w internecie.
Europejscy producenci, artyści wykonawcy, niezależni wydawcy fonograficzni oraz managerowie muzyczni zrzeszeni w czterech organizacjach: IFPI, IAO, IMPALA i EMMA, zaapelowali do Europarlamentarzystów o przyjęcie rozwiązań, które pomogą zlikwidować „value gap”, czyli problem nieuznawania właściwej wartości muzyki i innych treści kreatywnych w internecie.
Tekst art. 13 w najnowszej wersji zaproponowanej przez posła-sprawozdawcę Axela Vossa to absolutne minimum, które niezbędne jest do rozwiązania problemu Value Gap. Wybór jest prosty – albo pozwolimy koncernom technologicznym na zastraszanie i przejęcie tego głosowania, albo zrobimy to, co należy i zapewnimy europejskiej kulturze uczciwe warunki. W najbliższą środę wybór należy do Europosłów – czytamy w apelu.
Pełna treść dostępna na stronie: Upcoming European Parliament Copyright Directive Vote
Źródło: IFPI