Francuska platforma streamingowa odświeżyła swoje logo oraz wygląd aplikacji. Nowa grafika ma „podkreślać ludzki i lokalny charakter marki”. Tymi ruchami serwis chce przyciągnąć nowych użytkowników.
Serwis streamingowy Deezer ma obecnie 14 milionów aktywnych użytkowników każdego miesiąca , którym udostępnia 53 miliony utworów w ponad 180 krajach.
Aplikacja Deezera przeszła zmianę grafiki, która ma poprawić czytelność i uczynić ją bardziej przystępną i łatwiejszą w nawigacji. Minimalistyczny projekt zawiera mniej tekstu i więcej dostosowanych wizualizacji w playlistach. Kolor nowego odtwarzacza Deezer dostosowuje się do oprawy graficznej odtwarzanego w danym momencie utworu.
Logo Deezera również zostało zaktualizowane, odświeżony został equalizer oraz użyto nowej czcionki.
Chcemy zapewnić użytkownikom usługę nowoczesną i ludzką, która wyróżnia się spośród wszystkich innych dostępnych na rynku.
Nasz wyjątkowy wygląd i charakter odzwierciedlają również nasze nastawienie na stawianie rynkowi wyzwań.
Pomagamy naszym użytkownikom tworzyć oprawę muzyczną ich życia, dając im muzykę, której w dowolnym momencie potrzebują – powiedział Hans-Holger Albrecht, prezes zarządu Deezer.