Beats Electronics, producent sprzętu audio i popularnych słuchawek sygnowanych nazwiskiem rapera Dr Dree, zapowiedział na 21 stycznia start nowej usługi ze streamingiem muzyki - Beats Music w Stanach Zjednoczonych.
Beats Electronics, producent sprzętu audio i popularnych słuchawek sygnowanych nazwiskiem rapera Dr Dree, zapowiedział na 21 stycznia start nowej usługi ze streamingiem muzyki - Beats Music w Stanach Zjednoczonych.
Beats Electronics już w 2012 r. rozpoczął swoje działania związane ze streamingiem, kupując serwis MOG, oferujący muzykę na życzenie. Informacje o nowym projekcie firmy pojawiły się już przed rokiem. Na początku stycznia 2014 r. na stronach producenta sprzętu audio poinformowano o uruchomieniu nowego serwisu streamingowego pod marką Beats Electronics 21 stycznia bieżącego roku. Działał on będzie na razie jedynie w Stanach Zjednoczonych.
Zasady działania serwisu nie będą znacznie różnić się od znanych do tej pory serwisów, jak Spotify, czy Deezer. Za 10 dolarów jego użytkownik dostanie nielimitowany dostęp (z komputera, tabletu i smartfonu z iOS, Androidem i Windows Phone) do bazy ok. 20 milionów utworów. Na początek swojej działalności Beats Music przewidział promocję dla klientów operatora AT&T – w cenie 15 dolarów miesięcznie otrzymają oni nielimitowany dostęp dla pięciu użytkowników. Pojawią się w nim znane z innych serwisów streamingowych playlisty stworzone przez ekspertów, rekomendacje bazujące na zainteresowaniach użytkownika oraz zupełna nowość - playlisty układane na podstawie informacji o tym, gdzie jesteśmy, jak się czujemy, czy z kim jesteśmy. Ponadto twórcy chcą położyć większy nacisk na oryginalne wykonania utworów. Covery, wersje instrumentalne, akustyczne oraz karaoke mają być dostępne dopiero po kliknięciu w specjalny przycisk.
www.beatsbydre.com