ZPAV - O Nas ZPAV - Opłaty za Muzykę ZPAV - Muzyka a Prawo ZPAV - Bestsellery i Wyróżnienia ZPAV - Nagroda Muzyczna Fryderyk ZPAV - Dla Firm Muzycznych

Związek Producentów Audio-Video :: Aktualności

21 marca 2014 r.

Must be the music. Tylko muzyka najpopularniejszym muzycznym talent-show w Polsce

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualne Media, najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach telewizyjnych pod względem widowni jest Must be the music. Tylko muzyka Polsatu, a najwyższy udział w rynku notuje X Factor TVN-u.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualne Media, najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach telewizyjnych pod względem widowni jest Must be the music. Tylko muzyka Polsatu, a najwyższy udział w rynku notuje X Factor TVN-u.

Analiza obejmuje po trzy nadane dotąd odcinki popularnych talent – show, w okresie od 1 do 16 marca br. Średnia widownia programu Must be the music. Tylko muzyka emitowanego w niedzielę o godz. 20.00 wyniosła 2,75 mln osób. Przełożyło się to na 16,01 % udziału Polsatu w rynku telewizyjnym w grupie 4+.

Na drugim miejscu znalazł się X Factor 4, który na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,62 mln widzów, co przełożyło się na najwyższy udział w runku - 16,60 %.

Najmniej widzów zgromadził program Telewizji Polskiej nadawany w soboty o godz. 20.05 w TVP2. Show The Voice of Poland 4 oglądało średnio 2,46 mln osób, co przekłada się na 15,82 %. udziału w grupie 4+.



TytułWszyscy 4+
AMRSHR %
MUST BE THE MUSIC. TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./2 753 36616,01%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./2 619 70716,60%
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./2 462 78815,82%


W grupie komercyjnej liderem pod względem widowni jest także program Polsatu Must Be The Music. Tylko muzyka (1,32 mln widzów; 18,10 % udziału), a największy udział w rynku ma X Factor – 21,40% (1,30 mln widzów). W obu kategoriach ostatnie miejsce zajmuje The Voice of Poland (917 tys.; 14,97%).



TytułWszyscy 16-49
AMRSHR %
MUST BE THE MUSIC. TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./1 323 92318,10%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./1 297 37221,40%
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./916 85714,97%


www.wirtualnemedia.pl


Designed by